Uw verkoopcijfers de hoogte insturen, de kwaliteit van producten en diensten verbeteren, uw klantenrelaties versterken, de kosten verminderen, de stocks optimaal beheren, tijd besparen of uw toekomstige prestaties voorspellen. Dat zijn stuk voor stuk optimalisaties die u dankzij artificiële intelligentie (AI) kunt bereiken. Daarvoor moet u echter enigszins thuis zijn in AI en dat kan kleine ondernemers soms afschrikken.
Daarom voert de FOD Economie momenteel een campagne om artificiële intelligentie toegankelijk te maken en ondernemers te helpen de stap te zetten: Artificiële intelligentie, een boost voor uw kmo.
Op de campagnesite vindt u:
- antwoorden op uw vragen over wat AI is en hoe het werkt;
- informatie over de voordelen van AI om het beheer van uw kmo te vereenvoudigen;
- getuigenissen van andere kmo's en AI-aanbieders die met succes projecten ter integratie van de technologie hebben afgerond;
- informatie over hoe u de eerste stap kan zetten om AI in uw eigen bedrijf te integreren, inclusief een opleidings- en begeleidingsaanbod;
- de mogelijkheid om al uw vragen rond AI te stellen dankzij een chatbot en FAQs.
Dat is lang niet alles. De inhoud van de website wordt de komende maanden verder aangevuld. Binnenkort kunt u bijvoorbeeld uw AI-maturiteitsniveau testen en bijkomende tips ontvangen over hoe u de integratie van AI in uw bedrijf het best voorbereidt.
Schrijf u ook in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte over updates en andere info over AI.
Het beroep van makelaar in bedrijfsvastgoed werkt nog altijd op dezelfde manier als 100 jaar geleden: een bordje met te koop of te huur ophangen en wachten tot er iemand reageert. Dankzij artificiële intelligentie kunnen we voorspellen welke sector geschikt is voor een bepaald pand, en zelfs welk bedrijf binnen een sector. We kunnen die ondernemingen dan ook contacteren en heel gepersonaliseerd verder helpen. Op die manier maken we cold calling voor het eerst rendabel in de vastgoedsector. Resultaat: er gaat meer tijd naar het menselijke aspect. Bovendien stijgen zowel het aantal deals als de waarde van de transacties, en dus ook de omzet.Philippe Meire, oprichter van March (makelaar in bedrijfsvastgoed)
Volg het voorbeeld van Philippe en wacht niet langer. Waag de sprong naar artificiële intelligentie via https://www.artificieleintelligentievoorkmos.be